Suami tendang mee segera yang baru dimasak untuk makanan ibu dan 5 anaknya kerana gagal dapat duit beli D4DAH!

Viral Media Johor

Astaghfirullahal’aziim….

Foto ini bukan sekadar menunjukkan betapa DHA1F kehidupan sebuah keluarga yang terpaksa berkongsi makan mee segera dengan 5 orang anak-anaknya,…

Tetapi ia juga menggambarkan betapa KUCAR KACIR dan SENGS4RANYA kehidupan sebuah keluarga bila ketua keluarga bergelumang dengan NAJ1S D4DAH.

KES1AN sungguh pada pada siibu yang terpaksa bekerja mengemas rumah orang semata-mata ingin mencari sesuap nasi pada anak-anak sedangkan sisuami langsung tidak bekerja dan asyik MEMERAS UGOT isteri untuk duit beli D4DAH!

Ikutilah kisahnya… 

Suami tendang mee segera yang baru dimasak untuk makanan ibu dan 5 anaknya kerana gagal dapat duit beli D4DAH!


Viral Media Johor

Sudahlah kami ni miskin. Laki tak boleh kerja, asyik menag1h. Saya nak kerja tapi hanya boleh kerja kampung. Ambil upah kemas rumah orang kampung dan kerja2 kampung.

Jadilah sehari dapat Rm10. Nak kerja kilang ada anak kecik, anak 5 orang semua kecik2.

RM10 tu boleh beli apa sangat. Satu hari, saya beli maggie sebungkus besar dan telur 5 bijik untuk jamu anak. Sehari dapat makan sekali je.

Lepas tu suami tiba2 masuk rumah. Saya ajak dia makan tapi tiba2 dia mintak duit nak beli D4DAH.

Saya kata tak ada duit, baru beli maggie untuk makan.

Dia mengamuk sebab tak dapat duit, habis ditendangnya maggie yang baru masak.

Jangan cakap lah sebak di dada tu macam mana. Anak2 mengalir air mata. Lepas suami pergi, anak2 kutip ja maggie tu masuk mangkuk sambil makan dgn air mata meleleh.

Saya menyesal kawin dengan suami saya, andainya boleh putarkan waktu, baik saya BUNOH DIRI dari SENGS4RA macam ni.

Nota; Fiksyen: Berdasarkan cerita sebenar

kredit; Viral Media Johor

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*