[Video] Salam semua… ‘Benda’ tu dah takde kat mulut saya…

Ahmad Safiuddin

Allahu Robbi, jika kita pun dah tak sabar nak lihat ‘benda’ tu hilang daripada mulut sikecil ni, apa lagi walid dan umminya…

Jika kita pun tak sabar nak lihat reaksi si kecil ni tanpa benda tu di mulutnya, apa lagi walid dan umminya…

Tapi nampak seolah-olah adik Ainul masih belum mampu menutup mulutnya, mungkin kerana benda tu dah lamasangat menghuni rahang mulutnya…

Mari doakn semoga sikecil ni mampu mengharungi fasa-fassa pemulihan yang krit1kal ni, aamiiin…

Jom tonton muat turun terbaru daripada walidnya…

Sumber; Ahmad Safiuddin

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*