Ustaz Tido – “Mak, rinduu mak… kenapa mak tak datang dalam mimpi adik… dah 11 tahun mak pergi…”

Tak tau kenapa.. hari ni banyak sed1h menang1s.. lihat orang keliling saya yang masih ramai belum dibantu.. saya rindukan arw@h mak saya.. arw@h mak pernah pesan masa saya jaga mak di hospital.. adik nanti kalau adik dah kaya jangan somb0ng.. bantu orang susah..

hari ni bila teringat balik kata2 tu saya nangis jer.. sebab rindu kat mak.. mak pergi mak tak dapat tengok adik sekarang… mak tak sempat rasa pergi umrah dengan adik.. tak sempat bawak mak pergi jalan2.. adik kan pernah janji dengan mak.. nak bawak mak naik kereta besar… nak mak duduk rumah besar yg adik buat.. mak dah pergi tinggalkan adik…

Mak… rinduu mak… 😭 kenapa mak tak datang dalam mimpi adik.. dah 11 tahun mak pergi.. cuma 2 kali mimpi mak.. adik rindu mak… Ya Allah, Kalaulah ada pahala atas apa yang saya buat selama ni.. saya bagi semua kat arw@h mak saya.. boleh tak mintak tuan puan sedekahkan Al Fatihah buat arw@h mak saya Kamariah Binti Ahmed…

Mari sama-sama dengar tazkirah menarik 

Gaji Selalu Tak Cukup Setiap Bulan?? Amalkan Amalan Ni

Amalan nak gaji sentiasa cukup dan barokah setiap bulan.. start 2018 saya mula amalkan alhamdulillah banyak perubahan berlaku dalam hidup saya segala puji bagi Allah.. sampaikan pada kawan2 lain.. moga2 banyak perubahan dalam hidup kita dan orang lain juga.. amiiin

Kredit; Ustaz Tido

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*